Sunday, April 2, 2023

SS Clinic kini menanti anda telah dibuka 12 Mac, 2023.

 

Masalah KESEJAHTERAAN LELAKI terjawap.

Jika amalan produk didaftarkan & berkelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia KKM, tidak membantu. SILA jumpa doktor kerna ia berbeza yang SIHAT amalkan terus nikmati kehebatan sebaliknya ANDA perlukan PERHATIAN DOKTOR.

TERKINI jumpa doktor SS CLINIC segera.

SS CLINIC

LOT 8 – 3A, (Ground Floor) UOA Business Park,

No. 1, Jalan Pengatur Cara U1 /51 A,

Seksyen U1, 40150 Shah Alam,

Selangor Darul Ehsan.

SS CLINIC 'Mens Formula'

Mens Formula 'SS Clinic'.


Mens Formula 'SS Clinic'.

Info pihak Suami Sihat Sdn Bhd. pengedar sah Biotropics Malaysia Berhad.

DAPATKAN DARI KLINIK ANDA. JUGA BERADA DI FARMASI TERPILIH SELURUH NEGARA. Atau cara paling mudah belian #online dapatkan MENS FORMULA.

https://shop.suamisihat.com/mens-formula/?sld=zul

SS Clinic Mens Formula.


JENAMA DIPACU OLEH HERBA TEMPATAN YANG BERKUALITI TINGGI DIJAMIN SELAMAT.

Kejayaan dari gabungan ramuan sumber herba dipacu oeh herba tempatan iaitu 'Physta In Side' yang terhasil dari proses dipatenkan di Amerika Syarikat, Eropah, Jepun & Malaysia. Ramuan herba antarabangsa diikuti Ginseng, Tribulas, (cordyceps, epimedium & maca root). Sedikit info yang perlu dikongsikan bahawa kandungan bahan aktif ekstraknya adalah dari proses 'WATER SOLUBLE EXTRACT - FREEZE DRIED'. Ia adalah dari program kerjasama Kerajaan Malaysia & Massachusetts Institute of Technology  ( MITUS ). Keberkesanannya juga telah dipatenkan di bawah HAK HARTA INTELEK.

Inilah satu-satunya jenama untuk kesihatan kesejahteraan lelaki yang mempunyai nasihat produk dikalangan doktor yang professional. Malah jika perlu yang bermasalah boleh berhubung atau jumpa terus doktor di klinik ini iaitu 'SS CLINIC'. Malah ia tercatat pada buku MIMS 'Monthly Index of Medical Specialties'

Mens Formula 'SS Clinic'.



Mens Formula.

Mens Formula.


Tn Azmi Zainal
COO Farm Fresh. 

Untuk lebih fokus ke arah merealisasikan tugasan yang dipikul setiap hari, Tn Azmi Zainal memerlukan supplement yang DISAHKAN SELAMAT & BERKESAN, IA MEMBANTU. 

Bayangkan tanggungjawab besar perlu mencapai jualan ratusan juta bukanlah perkata MUDAH atau untuk disengajakan terlepas pandang. INGAT pemakanan yang SIHAT adalah antara kunci membantu selain USAHA & BERDOA. Sihat bertenaga 24/7 disamping bacaan darah secara menyeluruh amat membantu baik & ke arah lebih baik. Kelebihan yang diperolehi selain kesejahteraan lelaki apabila supplement berkemampuan membantun menghasilkan bacaan gula dalam darah berada pada pada status'NORMAL RANGE'.


.
Mens Formula SS Clinic.

Mens Formula SS Clinic.

Mens Formula SS Clinic.


SS CLINIC 'Mens Formula'


SS CLINIC 'Mens Formula'


SS CLINIC 'Mens Formula'


SS CLINIC 'Mens Formula'

KEPADA YANG SIHAT UNTUK SENTIASA HEBAT, JUGA BOLEH DAPATKAN PANDUAN NASIHAT DARI DOKTOR DI 'SS CLINIC'.




















No comments:

Post a Comment